Човек који је убио Либерти Валанса

‘једну кафицу молим’
‘ма какву сад кафицу?!’ ( виче, љут, изнервиран, крештав глас ‘)
‘слађу’

‘где су моје марке?’
‘какве сад марке?’ ( тих, уплашен, избуљених очију)
‘немачке, говедаревићу, немачке!'( виче, љут,’оће да бије )
(тобоже) комична рутина из свих серија а чини ми се да их је било на хиљаде које је потписао Синиша Павић – бољи жибот, добри људи, оно са шојићем,вруч ветар итд…

Без конкурса Синиша Павић је добијао паре од пореза који сви ми плаћамо да деценијама пише сценарија у продукцији РТС. Бунили се многи али изговор је био како народ то воли што показује и гледаност. Да ли се тај неко ко одлучује преварио па се све случајо десило или му је то био план тек доби Радош Бајић прилику да направи серију ‘Село гори а баба се чешља’, гледаност је далеко надмашила серију Синише Павића која је у том тренутку ишла и од тада више не постоји изговор за мучење наших душа. До пре годину и по дана нисам погледао ни минут Бајићеве драме, због наслова, али у овом случају није у излогу било оно што је у радњи. Добра прича о људима, уживао сам у серији. Од тада Радоша Бајића зовем ‘човек који је убио Либерти Валанса’, јер није он био у могућности уопште да сам стави свој рад на тв али од тада је Либери Валанс ( Синиша Павић ) ван малих екрана не знам где је и желим му све најбоље, немам ја ништа против човека.
РТС је јавни сервис који сваки грађанин плаћа и зато мора да убудуће постоји јавни конкурс за све па тако и за серије. Овај смо пут имали среће али трошити туђе паре као да су туђе више се не сме дозволити. Људи цео живот одвајају од својих зарада и за РТС и њихови ћерка или син који имају добру идеју и добро пишу немају ни шансу да се баве оним што воле и добро раде а не задовољство свих нас. Што би рекли наши фудбалски тренери ‘дозволићете да и ми имамо одређене квалитете’ па ето да дам један савет у случају да запне. Читао сам интервју са израелским министром културе, пита га новинар која је тајна успеха израелских филмова који добијају награде на међународним фестивалим у последње време и бивају пуштани у биоскопима и ван Израела а он рече, парафразирам, каже ми смо годинама и деценијама финансирали пројекте који нам се чине најбољи и није нам било јасно зашто ништа не успевамо па смо одлучили једне године да дамо паре за филмове који би нам су по нашој процени у здравом разуму и доброј вери убедљиво најгори и од тада добијамо добре оцене и од критике и од публике.

Најтеже је ипак прошло и зато
Живео човек који је убио Либерти Валанса!

15358_IMG_1075s