ако желите да престанете да пушите или смањите

Пре месец и по дана видим се са мени блискиом особом и примећујем да нешто није као иначе. После неког времена схватим: не пуши. Пуши бар десет година. Каже прочитао сам једну књигу и како сам је прочитао једноставно сам престао. Испаде да није једини. Много људи је тако престало.
Додуше имам и једног друга који је прочитао па није престао. Ових месеци много пишем па ето зашто не бих написао нешто што можда може да помогне конкретно и за здравље суграђана?
Ја сам престао да пушим цигарете пре отприлике 5 година. Почео сам да мотам дуван, тада није било да се купи дувана за мотање свуда као сад већ само у пар трафика. У неком тренутку сам схватио да ја више немам зависност. Може да прође скоро цео дан а да не запалим. Пушим далеко мање и уживам у дувану. То је и разлог што нисам прочитао књигу о којој говорим, не желим да престанем да, уживам у дувану. Сада када запалим цигарету из пакле све ми имају исти укус, као некакв детерџент а ако их попушим 5 почиње јако да ме боли глава. Док сам пушио цигарете, оне из пакле, конзумирао сам винстон силвер две пакле дневно. Сада ми једно паковање дувана који пушим од 25 грама траје 2 дана. Кошта 280 динара. Има доброг дувана да се купи и на пијаци и он је још јефтинији.
Док сам пушио из пакле, када прође 45 минута увек ме је хватала несавладива жеља и отворено речено наркоманска криза, не бих могао да издржим а да не запалим. Неки кажу да је то зато што се цигарете прскају амонијаком који тако делује. Не знам је ли то истина и није нибитно, битно је да дуван сам по себи нема таква дејства.
Ја ћу овде дати име човека који је написао ту књигу и сајт, има да се купи код нас, преведено на српски.
Можда је баш то разлог што БИА по њиховим званичним подацима плени резани дуван од сељака и са пијаце.
Аутор је Ален Кар.
Ово је линк.

http://www.allencarr.com/

Надам се да ће помоћи.

401191_3068845392883_1452274164_n

