lgbt(q?)

Напомена: следећи текст је написан из предострожности. Немам могућности да проверим све наведено ( пре свега због лажи у мејнстрим медијима и података преко интернета које не могу проверити, дакле ни одбацити ни прихватити као истину ) онако како то иначе чиним али обзиром да уколико има истине онда има великих разлога за бригу
Имамо закон који каже да родитељи не смеју да ударе дете. Наравно да не смеју али овај закон служи уствари за нешто друго: даје социјалној служби овлашћења да одузима децу родитељима. У Немачкој за време нациста почело је од социјалних служби: родитељима деце са сметњама у развоју речено је да их воде на излет и та деца су била прве жртве. Убијена су. Извршна власти даље руке од деце.
Видим у новинама да су неким људима одузета деца зато што су ‘престари да би били родитељи’. Не верујем ни једну реч коју прочитам у новинама и не знам да ли је ово истина, читам да се дешава и у страним земљама. Ако се овакве ствари заиста дгађају ми сви морамо да дигнемо не смао глас. Не само родитељи већ и рођаци пријатељи и комшије, сви треба да буду опрезни. Није ми намера да хушкам ни на кога већ је ово таква ствар да једноставно мало шта горе може да се замисли а да држава стоји иза тога а зато за сваки случај није згорег бити опрезан.
Овде је јасан још један мој разлог: ја сам из великог града, из Београда и ми смо навикли да укада има пуно становника има и пуно неистомишљеника а још више људи за чије ставове ме нимало није брига. Да је другачије не бих имао времена да водим свој живот. Оно што је међутим забрињавајуће је следеће: неке lgbt организације се у последње време у свету називају lgbtq. Како видим то је растући тренд. q је questioning што значи оанј који се пита, још му није јасно. Велики број људи у адолесцентском делу живота бива збуњено својом сексуалношћу. Увлачити и пропагирати и вући против природе људе на једну страну, а обзиром да су q махом млади људи који често још нису пунолетни ово је не само неприхватљиво већ и агресија, ово је предаторство. Психијатрија каже а и примери говоре да је ово тачно јер је 5 процената становнштва свих народа хомосексуално, и мушкарцаи и жене, то је варијабилитет људске сексуалности. То видимо и код животиа. До пре 30ак година психијатрија је сматрала хомосексуализам једним од облика поремећаја личности. Пре неколико година је блиц који је познат бар мени по унижавању демократије и парламентаризма као и по исмевању здравог разумеа као ‘блиц хит’ ставио изјаву Зорана Тодоровића који је тада био а не знам да ли је и сад функционер СРС која је била одговор на питање шта мисли о хомосексуалности ‘Ја сам инжињер и не знам ништа о томе нити сам се икада тиме бавио, то је питање за лекаре ( парафразирам ) ‘Шта је у тој извави хит? То је најнормалнији могући став по мом мишљењу. Напомињем да ово све говорим као грађанин не као хришћански верник што јесам јер у оквиру вере је то нешто сасвим друго и није место у оваквом тексту који се бави друштвом. Зашто људе вући на једну страну? Зашто се мешати у природу? Ако домаће организациије остану лгбт онда је то све у реду и то је нешто што ме се ни не тиче. Није у реду како се понашају невладине организације које промовишу параде поноса, то су људи који примају плату, питајте их како су финансирани и нећете добити одговор. Ако убаце q то је већ друга ствар. Наглашавам да нико нема право да вређа или физички напада људе по овој основи и да ја овде говорим о организацијама никако о људима јер те организације не представљају све ове особе. Немали број активиста за лгбт права су оно што ја зовем профитери, не занима их ничије право већ само плата. Ја имам познаника нпр. који је хомосексуалац и

питам га успут пре пар година ‘да ли
ли ићи ти на овај митинг?’ а он ми рече ‘брате свашта, замисли себе да идеш по улици и говориш ‘ја сам хетеросексуалац’. Овај догађај преносим да илуструјем како те организације не предсатвљају све и причао сам са неким НВО салонским борцима за људска права за које сумњам да су сарадници БИА-е, хетеросексуални су и раде то што раде због новца а не због било чијих права, дакле преносим никако зато што имам било какав став поводом теме слободног окупљања људи нити ме уопште интересује нити имам право да било ком другом грађанину солим памет: а тек што ме не интересује, не само ова тема него већина окупљања и туђих ставова. Не могу довољно да нагласим да за ову медијску агресију никако нису криви људи који су хомосексуални већ баш те нетранспатнтне организације које чине најгору могућу услугу тим људима, нашим суграђанима, и циљ им је стварње хаоса и непријатељства у друштву. Ове организације не представљају никога, оне нису изашле на изборе и немају никакв легитимитет нити право да се представљају као било чији представник. Горан Милетић, тзв. активиста ( активисти не примају плату, дакле он је службеник ) из  нво civil rights defenders је нпр. рекао на свом фб налогу ‘Mateja Kežman kaže da ne vidi potrebu za Prajdom. Onda neka ne dođe na Prajd. Ni ja ne vidim potrebu za njegovom izjavom.’

Грађанин Матеја Кежман је грађанин Србије и слободан човек и човек који није плаћен парама пореских обвезника. Ја сам Милетића питао само једно питање: да ли његова нво добија од Владе Србије средства? Ако добија онда је ово што он говори напад од стране државе на грађанина Кежмана исто као да дође полиција и стави му лисице. Одговор о финансирању нисам добио, само су ме напали многи покушавајући да скрену тему на нешто сасвим друго, али знам за све те трикове тако да то не пролази код мене и даље стоји питање: да ли та нво доија средства од пореских обвезника Србије између осталих и грађанина Кежмана.

Свако има право на слободно окупљање. Направили смо велики проблем када се одомаћило да се тражи дозвола од МУП-а. Никаква дозвола. То је право. Издајник Вучић каже како неће дозволити скупове против миграната. Издајниче. нико те није ни питао.
Наша су права ограничена само правима других.

392274_2432674249002_1688174684_n

