важније од прислушкивања

Тренутно траје афера у вези прислушкивања вође опозиције Бојана Пајтића. У оваквим ситуацијама влада мора да падне, нема ту мног приче и око тога ни не желим да се задржавам. Ја веома поштујем Бојана Пајтића јер је успео да одржи демократски изабране органе у Војводини и на тај начин да се буквално сапси земља јер циљ је заменити мало по мало демократију системом комесара какав сада постоји у еу. Зато се толико истиче и прави се херој од Саше Јанковића, он није изабран директно, њега скупштина може било када да смени и то што није смењен говори све: он је од почетка у сарадњи са Вучићем.
Више од Пајтића много више ценим себе и важнији ми је мој живот него његов. Ми у земљи имамо монопол агрокора и делезе, људи који раде овде као магационери возачи и комерцијалисти масовно доијају отказе јер је овај монопол преузео дистрибуцију од произвиђача. Нигде нема посла. То да биа прислушкује сви знамо. Не знамо шта уствари она ради, знамо да дилује хероин и бави се криминалом. То је легло змија и мора бити распуштена. Мене интересује како ћу да живим и да земља остане слободна и демократска.
Мени је привукао пажњу посао за који је Вучићев кум тражио како се каже мито. У питању су ветрењаче које производе струју. Прво, још увек не постоји технологија која може снагу ветра или сунца искористити у већем потенцијалу. Како ми је објашњено, то се зове conversion rate и угаљ има најбољи учинак. Ми имамо термоелектране, имамо руднике који запошљавају много људи а притом у односу на било коју другу методу убедљиво је најуспешнија.
Ја још од малена знам, а драго ми је да се о томе сада и јавно говори, да је глобално загревање лаж. Пре 30 година још Дејвид Белами, чувени водитељ емисија о природи чије су емисије када сам био мали пуштане на нашој телевизији рекао је да је глобално загревање лаћ и само због тога добио отказ на ББЦ. Не само то већ до краја живота су му намештане афере, непријатности, измишљане клевете. Зашто? Зато што је ова превара донела велико богатство управо преко ових тзв. зелених иницијатива. Прошло 30 година, сваки дан сваке године се температура мери, нема никаквог загревања. Ако сте приметили више се тај израз не користи већ је замењен са ‘климатске промене’.
Не само да је прелазак једног дела енергетске мреже на ветар изузетно скуп и неефикасан већ се губе и радна места. Ово није само код нас, већ у целом свету али на пример у Британији све су гласнији захтеви да се прекине са овом лажи.
Ово је још један разлог због којег треба да прекинемо све преговоре о уласку у ЕУ јер је услов између осталог и прелазак на еколошку варијанту која вуче и губитак пуно радних места.
Ја постављам линк који говори далеко стручније о теми, аутор је Аустралијанац где ова буразерска фирма сестара Удовички или ко год да се заиста крије иза тога такође ради, човек објашњава стручно колико се губи новца и колико је мала производња енергије на овај начин. Текст је на енглеском, извињавам се,има стручних израза и тешко ми је да преведем.

https://grumpydenier.wordpress.com/guest-posts/tony-from-oz/power-plant-comparison-coal-fired-versus-wind/

396305_3072508164450_1194247316_n   machina maginificca, 2012, Немања Ракас

