јавност као основа слободе

Ових дана су снп дсс и још неке огранизације којима се извињавам јер их нећу набројати све овде а нећу их набројати да неку не бих проспоустио оправдано покренули акцију поводом пријема Косова у унеско. Молим да ми читаоц верује да је последње што желим да о било коме кажем да има лошу намеру или нешто слично и да поред свих неслагања које имамо знам да је скоро сваки грађанин Србије добронамеран и да сви ову земљу волимо, разлика је само у томе какву стратегију имамо. Руководство снс спс Бориса Тадића и Уставни суд искључујем, они су злонамерни.
Као пример даћу недавну изјаву Борка Стефановића који је потпредседник дс, чији сам и ја члан, о Милану Недићу – како је његова рехабилитација срамота и кривица дс. Прича се много о томе да Борко жели да направи своју странку али ја о томе не знам ништа и за мене је он и даље човк за кога претпостављам да жели добро. Сарадња са Јовом Бакићем је нешто што је чудно, Бакић је човек који је члан тајног друштва везаног за трилатералну комисију и Бакић је човек о ком мислим најгоре али није да сам ја све у животу радио најбоље и најпаметније, па можда је и Борко нешто погрешио, не треба закључивати унапред.
Србија се данас налаз у веома сличној ситуацији као за Недићево време и Стефановић се у великој мери налази баш у ситуацији у којој је био Милан Недић. Дигла се велика бука око пријема Космета у унеско и тако и треба да буде али Косово је већ пуноправни члан једне организације којој је Вучић предао један део управљања Србијом: европска банка за обнову и развој. На вест о пријему оштро је реаговала јер се противи независности Косовоа британска УКИП странка, веома утицајна и са вееликим бирачким телом, али у Србији није било јаких реакцја. Ја сам о овоме већ писао па ћу дати линк да се не понављам а укратко речено једној банци је окупациони портпарол Вучић под срамним и кретенским изговором да ‘док не научимо да не крадемо, инвестиције за мала и средња предузећа водиће људи из ове организације’. Грци се боре и рукама и ногама и ноктима и зубима да им банке не преузму отаџбину а овај велеиздајник је без икаквог разлога сам предао.

link

https://nemanjarakas.wordpress.com/2015/09/25/%D0%B2%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B0-%D0%BF%D0%BE%D1%82%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%B0%D0%BB%D0%B0-%D1%83%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%80-%D1%81%D0%B0-%D0%B5%D0%B1%D1%80%D0%B4-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B2%D0%B0%D1%80/

У скупштини Србије постоји од пре који месец нешто што се зове економски кокус, што не постоји у нашим законима и што је најотворенији чин издаје до сад. У економском кокусу седе посланици, представници сваке странке у парламенту, представници невладине огранизације ИРИ а отворено речено у питању је подла и шпијунска организација која служи влади С.А.Д. и своје активности крије од конгреса и грађана Америке и НАЛЕД, то је федерација највећих фирми и најбогатијих људи у Србији. Они седе у парламенту, дају мишљења о законима а нико их није бирао и сама чињеница да се ово дешава значи да је Србија окупирана.

link

https://nemanjarakas.wordpress.com/2015/09/20/iri-%D0%B7%D0%B0%D1%88%D1%82%D0%BE-%D1%98%D0%B5-%D0%BE%D0%B2%D0%BE-%D0%BD%D0%B0%D1%98%D0%B2%D0%B5%D1%9B%D0%B8-%D1%82%D0%B0%D0%B1%D1%83-%D1%83-%D1%81%D1%80%D0%B1%D0%B8%D1%98%D0%B8-%D0%B8-%D0%B7%D0%B0/

Зашто кажем да ИРИ крије истину и своје активности од Конгреса и јавности? На пример зато што су радили истраћивање о популарности политичара у Србији, то испитивање је обична измишљотина, не помиње се нигде Бојан Пајтић нпр. а на другом месту по популарности је Вук Јеремић. Прво, Вук Јермић није политичар. Он се никада није кандидовао нити добио било чије поверење изузев када се кандидовао за поптредседника дс, из које је избачен а иначе га је довео из спс Борис Тадић, и није добио поверење чланова дс. Он је одмах, у року од пола сата, рекао да су избори у дс били намештени. Ја тада нисам био члан дс, био сам до 2004. када сам је напустио због велеиздајничког деловања Тадића ( данас бих другачије уаадио, остао бих и борио се против њега у дс ) али био сам пре и учествовао сам једном приликом у унутарстраначком изборном процесу на локалном нивоу и нема ни теоретске шансе да ту буде крађе. ДС и СРС су странке са дугом демократском традицијом и овакве оптужбе немају везе са истином. Зашто је ири послао овакав извештај? Зато што већ годину и по Вук Јеремић лобира у Њујорку да постане генерални секретар УН, као што се види има подршку ИРИ дакле и тајних организација, а у С.А.Д. је веома важно да човек који треба да буде на некој функцији има и подршку народа. Отуд ова лаж. Позивам све да питају Јеремића како финансира боравак у Њујорку и позивам да се учини све могуће да он не буде генерални секретар УН.
Ја не сматрам да су посланици који и даље раде и боре се у скупштини иако знају све ово што сам рекао јер то није питање тумачења права већ је то једноставно тако и то је истина, не сматрам да су издајници зато што нису изашли из скупштине и позвали на буну као што бих ја урадио. Они се боре можда и паметније него ја јер скупштину преноси тв, ту може да се чује критика, ту може ипак да се утиче да се однесу некекви прописи који су важни за живот. Као пример узећу изјаву Горана Јешића од пре пар месеци када је позвао и борио се да Влада за коју он исто као и ја зна да је незаконита донесе уредбу која би решила одређене хитне проблеме пољопривредника. Када сам прочитао моја мисао је била баш оваква ‘јебала те уредба’. Ја против Јешића немам ништа и не бих хтео да се ово разуме као увреда већ преносим тачно оно што ми је прошло кроз главу. Затим сам размислио и прочитао о чему се ради и видео сам да је он био у праву: мој принципијелни став би људе оставио гладнима.
Тако је Милан Недић исто као и партизани и четници био у ситуацији коју није изазвао нити је тражио нити желео, страна је војска окупирала земљу и ови су људи вероватно сви имали намеру да извуку највише што је могуће. Не знам, можда грешим, историја је наука која се бави овим и на њој је да испитује и преиспитује шта је истина и ко је био какав. Од какве је важности шта ће рећи овај суд који имамо, део окупационе власти, суд пред којим ниједан грађанин неће добити ни право ни правду? Кога то брига? Рећи ћу искрено и ово: не занима ме нимало Недић у овом тренутку, јер немам посао, посла нема нигде, не зам како да платим рачуне, у скупштини седе отворено и без скривања људи које нико није бирао ако не рачунамо ЦИА-у или БИА-у или ко зна коју другу тајну организацију.
Покренуто је важно питање реферндума за приступ ЕУ. Ја сам за моментално прекидање свих преговора са ЕУ али ја сам о овоме много читао и истраживао и знам зашто имам такав став и зашто ћу радо разговарати са сваким и разменити аргументе поводом моје тврдње да у ЕУ нема ништа што је добро. Писао сам и о овоме. Лисабонски споразум и остали прописи еу су антидемкратски, еу је системски убица демократије, и демократског процеса на целој еу као и подли и тихи убица националних држава и демократија и најважније система где грађани бирају своје представнике.
Грађани Србије нису били у прилици да се упознају са овим чињеницама и да на основу података оформе свој став, став који је као мој или који је сасвим другачији од мог.
Елите у Србији су заборавиле да је јавност основа слободе и да никако не сме да се дешава да на основу ставова странака буде очекивано да симпатизери и чланови бланко верују у став странке.
Референдум да, на том референдуму ја ћу гласати против уласка у еу али пре тога грађани морају добити приступ свим информацијама а не да верују на реч било коме.
Заиста овај текст није напад ни на кога већ апел како политичким елитама тако и мојим суграђанима да слободу брани само онај ко зна да је има и онај који зна колико је страшно изгубити је, апел да није јерес нити рушење опопзиције већ је напротив позив на јачање.

216720_1868023053075_5005974_n

