игнорисање мојих питања које се тичу јавних информација од стране Владе

Дана 17. 06. послао сам следећа питања Влади а у складу са законом о јавним информацијама
поводом јавних изјава председника Владе а у вези delivery units-а молим Вас да ми одговорите
– да ли delivery units уопште постоје?
-ако постоје молим Вас да ми доставите имена тих људи и њихово држављанство.
-ако постоје који закон наше земље спомиње ову, назовимо је институцију?
Искрено
Немања Ракас
Отона Жупанчича 47
11070 Нови Београд
2602 765 064 233 71 79
nemanjarakas@gmail.com

Разумео сам, очигледно погрешно, да се канцеларија Владе за сарадњу са цивилним друштвом бави свим јавним информацијама везаним за рад Владе али добио сам одговор после мог другог обраћања да је то у делокругу кабинета премијера. Срећом, навикао сам да радим по оном ‘два пут мери једном сеци ‘тако да сам тог истог 17.06. иста питања послао већ уствари и на ту адресу. Прилажем скриншотове преписке. Уколико до сутра не добијем одговор обратићу се поверенику за јавне информације али много битније сматраћу ово личном увредом, преваром и злоупотребом положаја. Јасно ми је да је незгодно дати било какав одговор јер ако је одговор да постоје онда је прекршен закон Србије и ради се о велеиздаји, уколико је одговор да не постоје ради се о лагању а ако не одговори у птању је опет кршење закона. Обзиром да ћу уколико сутра не добијем одговор ово сматрати личном увредом нећу стати док не добијем и одговор и избињење.