НАРЕДБА ГРАДОНАЧЕЛНИКУ ШАПИЋУ

Градоначелниче,

пре који дан чујем да се укида карта за ГСП од 89 динара и уводи дневна од 200 динара. Такође, укида се посао контролора у аутобусу те ће за потребе приватне фирме Бус Плус радити људи који сви ми плаћамо, комунални милицајци. И тражим ти десет пута да ми пошаљеш текст предлога акта и ти ништа. Не.То тако не може. Обавезан си као изабрани орган да ставиш свима нама текст на увид у догледно време. Јеси ли ти нормалан? Како ти пада на памеет да кријеш информације? Ко ти је рекао да то смеш? Касније ћу рећи и због чега. Нисам сумњао у ове речи јер сам их чуо од Милана Миленковића, водитеља и политиколога, који не лаже јер сам проверио много пута и користи се логиком и увек погађа шта ће се десити. Једино што сам чуо да греши је када је рекао да су Битлси врло могуће пројекат – Милане, нису, јер ево ти један пример: иако су песме коју су писали Ленон и Макартни заједно као и песме које је писао само Макартни или само Ленон увек потисане Леонон-Макартни, тим редоледом и заједно. Ипак ја сам увек разликовао ко је написао коју. касније кад сам проверио наравно било је тачно. Наставимо са темом: качиш на твитер и јутјуб сличице и твој говор од седам минута. Уместо да јавно објавиш текст предлога јер кад скуштина буде одлучивала о овоме имаће тескт пред собом а не ти сличице и твој говор; јасно као дан, јер то је једини начн на који се прописи доносе. И у том твом говору ти сам кажеш да у првој верзији није постојала опција карте за једну вожњу већ само да се возиш цео дан за 200 динара и онда си чуо сугестије. Морам да ти кажем не знам откуд ти идеја да се људи возе тако по цео дан аутобусом. Понеко биће да и воли али ја никад чуо за то. Када си чуо сугестије одлучио си да и даље постоји карта за једну вожњу али сад по цени одд 50 динара. Одлично и честитам ти на томе. Подржавам. Као што ти рекох мораш то да објавиш јер ти не верујем, не верујем ни мојима, иначе члан сам ДС али ово нема везе са њима, радим на своју руку свој посао како треба и не верјем ни себи јер нисам свемогући и свезнајући и волим када чујем добар аргумент који обара мој. Тако се долази до правих решења.Ако си читао Нови Завет и Бог Отац види да нешто није у реду, зашто се људи понашају како не би требало? Онда по мом разумевању схати да није у нашој кожи и да иако је апсолутна интеигенција која је сстворила све нешто ипак не разуме. Шаље себе тј. свог сина у тело, физичко тело, као контролу квалитета и да види шта је проблем јер њему нема кодруги да објасни. Верујем да би много више волео да је могао, као ти, да објави ‘имам проблем, слушам савете.’Али њему нема ко да да савет., теби има али ти е даш. И онда види да није исто. Отац је аполутна интеигенција а Син апсолутна емпатија . А ти или мислш да сте ти и ова Вучћева и Дачићева организована криминална група најпамтнији или нешто кријете,. Како ми је речено ни одборници још нису добили текст. Дакле, не. Немој да се свађамо. Овако: одлаже се седница две недеље, ти ћеш најкасније до уторка у подне јавно дати текст предлога. То је твоја обавеза и тако ћемо иматиу нешто што се зове јавна дебата. Распитај се ша је то. И шта би са радницима који контролишу карте? Јел тачно да више неће они то радити? Значи, остаће толики људи без хлеба. Чак ни не знам да ли јер то тачно, обзиром да чух од Миленковића, јесте. Али ни он није имао текст да прочита већ је чуо неку твоју изјаву вероватно. Не може ни то. И не може да комунална полиција коју плаћам ја да ради од мојих пара за приватно предузеће. Можда мислиш да сам глуп као ноћ а моћда и јесам ал то ћемо лако проверити: испред скупштне града, ти, ја, три столице и сто, три сата траје, народ позовемо,модератора, неака снма ко хоће – дебата. Лако ћемо утврдти ко је паметнији тако. Ако одбијаш, знам шта значи. Не, не плашиш се што сам интелгентнији и што не лажем и да не буде грешке нисам ја много карарктеран него ме мрзуи да памтим шта сам лагао већ знаш да људи нису у стању да глуме реакије када су изненађени. Слика вреди хиљаду речи. Знам шта радите, мешате емоције са чњеницама укратко и просто речено, сто пута лаж постоаје истина највише због емотивне уцене. Људи се стиде дда кажу шта мисле због осуде околине и затим мозак прави заштитне слојеве којји нормалном обичном човеку даје искривљену слику стварности у коју је он убеђен да је истина. То се не разбија чињеницама јер људи у том стњу имају селективан слух, разбија се емоцијом. Дакле, не. Ако ипак не одложиш седницу и не даш јавнио текст објављујем да ће та одлука бити неважећа. Види, ти да ли ми е свиђаш или не нема никакве везе. Па моијима из ДС кажем недавнио кад сам у року од пет дана чуо педесет пута а никад раније у животу реч фемицид. И дс прима неку невладну организацију и саопштење каже да је ДС против фемцда. Побогу, шта је то? Јасно, фем је жена фемцид је убисство жене. Али ако ја или ти сад зађемо са пиштољем не дај Боже скренусли са ума и оуцамо неку жену јел то фемицид? Само зато што повезах по томе каква органзациа је у питању јасно и је да је ввероватно у питању када неки рецмо муж често бије и иживљава се на жени тако је једног дана убије. Ако је то, па то звучи исправно да треба строће кажњавати. Али морају да нам донесу предлог закона или бар да опишу отпрлке о чему се ради. Онда питам ‘дакле, фемицид би био назив овог кривичног дела?’ Тако мора а не да се каже као да сви знамо да нам неко не објасни да смо олош ако нисмо за увођење фемицида. Па дај да видимо шта пише, моћда треба исправке. Побогу. Међутим, ДС се труди и одржала је костур и на избрма увек имамо контролоре. Најважније,ДС није крива за смрт човека или за прикривањње криваца. Када је рушена Савамала, портир је везан и ставњен му је џак на главу од стране људи са фантомкама. Те људе су послали идиоти који нису требали да раде по дану већ ноћу. Тако рече тиранин. Тужилац га није питао ќо су идиоти?’ Грдначелниче да не бих ја опет ово радио као када сам пријављивао у полицији Бориса Тадића и Усавни суд за велеиздају поводом њихове одлуке да нису надлежни да одуче може ли онај тиранин Тадић да врши две фунције, па бежи цела станица од мене као да сам ђаво 40 минта и нигде као нема шефа смене. Градоначелник би морао да реши ко му је убио Београђанина. Звао се Слободан Танасковић и убијен је. Знаш како знам да је убијен? Нисам знао, али причам са људима у аутобусу у последње време и није тачо да су људи груби и намрштени, сви радо причају и нико не зна да је човек убијен у Савамали. Ја знам да у неким правним системима ако неко умре услед кршења дргог кривичног дела одговара се за убиство. Сви са којима сам причао кажу ‘ први пут то чујем. Убили с човека у Савамали?’ Хвала Вам драги суграђани. Да, то је убиство. Градоначелниче, ако захтеваш од тиранина одговор ‘ко су идиоти?’ а од тужиоца да ли је то питао тиранина исто то питање и ако није зашто није, ја сам са тобм у тој борби. Ако не ти си са њима. А ти наравно не да си са њима ти си они. Размисли. Толико можеш, рекао бих. Шта ти треба да те повезује народ са вако нечим мрачним? Храбар ниси па да искорстиш прлку и урадиш шта треба, да стереаш то до краја. Најаметније ти је да се склониш.И мрзим јавна писма а ти си ме натерао па мрзим тренутно и тебе. Јеби се због тога. И најважније, не.

Градоначелниче,

извини али нећу рећи с поштовањем јер ко је са тиранином нема поштовање од мене и ја људе сматрам да је ружно лагати.

али,

здраво и желим ти добро здравље

Немања Ракас,

Нови Београд

nemanjarakas@gmail.com