монопол одузима послове у Србији

Верољуб Стевановић, лидер Заједно за Шумадију и законити градоначелник Крагујевца чије место тренутно узурпира син лажова Томислава Николића је пре који дан први од свих озбиљних политичара рекао оно што сам ја пре више од 9 месеци рекао отприлике: ја сам рекао да ниједна грана власти у Србији није законита и да ме не занима шта било ко од њих каже, могу да ме нпр. пошаљу у затвор али то је сила а не право и у тој фарси да учествујем нећу.
Верко је у праву: нико у овој земљи поготово не тужиоци нису независни и не раде по закону и да га уопште не дотиче нити занима пријава или какве год бакраче да су смисли против њега. Нека ми господин Стевановић не замери ако ненамерно нисам у потпуности пренео тачно његове речи.
Није ово новост: још од када је Уставни суд пре 9 година донео одлуке директно у супротности са Уставом што свако ко уме да чита може да види, ми у Србији немамо никакву правну сигурност и зашто онда да због тога што смо добри грађани уствари идемо кроз маглу неправде и надамо се да ће наићи поштен судија? Неће.
У Србији има 2800 судија који се бирају нимало транспарентно, дупло толико судија поротника за које нико не зна како се бирају нити разрешавају. Од тих 2800 њих 400 су јавно чланови СНС само су као замрзли чланство: судија не може бити политички активан а замрзавање чланства је као да кажем да сам замрзнуо авион, дакле лаж и лупетање.
Ја већ неко време не критикујем одлуке владе и парламента зато што они то нису, пишем о њиховим лажима, анализирам, држ не дај….
Зато нико не треба да схвати као опозиционо деловање са моје стране када критикујем рад руководства странке које сам члан, дс, и владе у сенци. Напротив, не доводим ни на трен у питање вођство у оваквом тренутку, то би било и неозбиљно и слабило би Србију, већ позивам ‘поведите нас’. Критика коју дајем је добра ствар јер ништа нико нема од људи који говоре ‘најбољи си, никада не грешиш’… Сви грешимо, људи смо. Већ сам писао о случају прислушкивања, о томе да полиграф нигде није на свету на суду прихваћен као доказ јер је непоуздан: ако ми испитивач стави лепу жену оскудно обучену у собу на пример, ниједна линија неће бити како треба већ ће све бити од краја до краја оне хартије. Издајник Вућић је рекао за уредника телемпромтера ‘то што неће на полиграф значи да је крив ‘. Не. То значи да Вучић паничи и његове лажи нису као иначе унапред припремљене.
Када се прислушкује шеф опозиције то је ситуација када влада пада а одговорни завршавају у затвору, да је бар само то разлог.
Оно на шта желим да скренем пажњу је да у Србији створен монопол који чине агрокор и делеза и који су већ преузели сву дистрибуцију, комерцијалисти возачи и магационери свуда по Србији добијају отказе јер произвођачи не могу да се такмиче са нелојалном конкуренцијом.
Ја на пример тренутно тражим посао, нема нигде осим у делези дакле маскијима и слично. Ово мора да се озбиљно схвати и реши. Људи морају да имају једнаку шансу, наши људи морају да раде и зараде, да могу да имају породице. Министар финансија Вујовић каже да не зна чиме држава располаже, када га питају о тзв. непописаној државној имовини. Све то мора да се истражи. Идее су отворене одјеном по целој Србији често у објектима некадашњих друштвених робних кућа и слично, мени је речено да је процена вредности овога десетине милијарди еура.
Ми морамо живети а како ако је банда велеиздајничка поделила нашу имовину и ван свих прописа тржишта и наших закона неким трговинским ланцима омогућила да целу земљу и све нас држе у шаци?

189288_1802684019640_5716808_n