мучки напад на слободу говора

‘…
има старцу стотину година
зна га добро Мека и Медина
носи рану с крвавијех круса
бранио је Цариград од Руса
три је пута био код султана
па се старац диже са дивана
‘Турци браћо мојега ми дина
ви немате људскијех врлина
ни јуначке части и угледа
зар то није за цара увреда
ако главу смакнемо Шћепану
помрачисмо славу капетану
и за то ће сва Европа знати
зар се сме тако поступати
свезана је лако погубити
а још лакше углед изгубити
но освета братска кад вас мучи
што се који од вас не одлучи
да сердара под оружјем срете
јер јунаци јуначки се свете
…’
Суђење сердару Шћепану Радојевићу
Претходних дана нисам видео ни чуо ниједну реакцију осим мог кратког текста поводом најаве дс чији сам и ја члан а где се најављује да ће дс тужити суду народног посланика СНС Мартиновића суду због лажи и клеветаи непристојног понашања. Народни посланик нигде на свету не може да одговоара за оно што каже у скупштини. Посланички имунитет. Овај имунитет имају и судије председник чланови владе омбудсман и тужилац. Не у моје име. Ово је пут са којег нема назад, рушење државе, слооде, слободе говора и независности посланика. Суд да суди посланику, било коме, а камоли посланику за говор то има назив и зове се полицијска држава. Ја позивам руководство дс да се извини свим грађанима Србије зог овог, још увек допуштам могућност да није у питању договор са снс и нво, због овог незапамћеног напада једне демократске српске странке на парламентаризам, демократију и основне људске слободе и права.

Уколико се ова одлука не повуче онда нема сумње да живимо у једнопартијској држави где нема праве опозиције и ради се у договору. Исти они који су осудили Исуса, фарисеји и они који перу руке, убиће и демократију у Србији.
Мени ово није дошло као изненађење јер је у претходних десетак дана заштитник грађана ( на крају текста дајем најновији пример не само непоштености и преваре грађана са његове стране већ и заиста веома смешан догађај који говори о карактеру ове назовимо особе )говорио како ‘слоода говора није апсолутна’. То није тачно. То је напад на основна права такође. Узмимо да јесте тачно: ко је тај који одређује шта сме а шта не сме да се каже?
Што се тиче медија у Србији и понашању на социјалним мрежама апсолутно је не само у реду већ никога се ни не тиче када се напада снс. Јерес је критиковати невладине организације. Шта су невладине организације и зог чега су оне тако важне? Укратко, свако може направити невладину организацју али неће свако ити финансиран од државе и експониран преко медија. Често се говори о независним медијима. То не постоји. У пакет се у последње време увек са независним медијима стављају нво. НВО је инфраструктура паралелна држави и ван контроле парламента и народа којима се предају државне ингеренције. Ја ако сутра оснујем нво нећу доити ни динар а не бих ни примио од државе јер ја не плаћам порез да ме праве будалом и дају паре Сорошу или било коме другом па исто то важи и за мене. Порез слући за интерес грађана а дуго нисмо ништа чули о грађанским правима већ само о заштити нво.
Горддана Чомић која је потредседник дс народни посланик и министар у сенци одбране не ради ништа од свега овога већ промовише НВО и већ месецима а последњих дана је то билоо веома учестало ради на рушењу слооде говора. Када су СРС палили заставе неких земаља она је рекла како за то мора да се одговора и дато раде они који нису за европске вредности. Ово осим што је напад на слооду и уставна права је и гомила флоскула. Шта су то европске вредности?
Мени је на твитеру госпођа Чомић рекла да сам непристојан јер сам рекао за омудсмана да је кукавичје јаје. Она је за Марјана Ристичевића, поводом овом његовог дописа у скупштини, рекла ‘овако се пристојан свет не понаша’. Посланце Чомић ако Ви мислите да је неко гласао за Вас да и му солили памет о лепом понашању Ви сте неспосони ментално за овај посао. Ако разумете а причате ово онда радите директно против људских права. Понајвиђе радите против себе јер велика је срамота понашати се тако надмено и постављати свој морал као стандард свима другима. То није уопште нормално.
На њеном твитер налогу су углавном твитови који рекламирају Јанковића и невладине организације: ако ће нво већ да раде све шта ће нам онда она? Шта ће нам министар одбране? Ко то још тражи поверење да буде министар а делегира друге да раде њен посао?
Ја од ње тражим да врати мандат ДС у скупштини, гласао сам за ту листу и никада у животу није ме нико горе представљао него она.
Предизборно обећање није било да ће се залагати за укидање слободе говора, давање пара од пореза невладининим организацијама и постављање саме себе за совјетског комесара за пристојно.
Приликом скупа издајника грађана Европе у Србији, тј самиту ОЕБС госпођа Чомић рекламира некаву коалицију нво 7 организација која ради процену за ОЕБС о сигурности Србије. Ко их је поставио ту? Ко је гласао за Владимира ГОатија и транспаретност србија и како се они смењују?
Диктатура.
На крају да се мало смејемо:
http://rs.n1info.com/a116710/Vesti/Sasa-Jankovic-dobitnik-nagrade-Vitez-poziva.html

Zaštitnik građana Saša Janković, reditelj Želimir Žilnik, sudija Ustavnog suda Bosa Nenadić i profesorka srpskog jezika i književnosti u Užicu Ružica Marjanović ovogodišnji su dobitnici nagrade „Vitez poziva“ koju na Međunarodni dana ljudskih prava dodeljuje nevladina organizacija Liga eksperata.
O dobitnicima nagrada odlučivao je žiri u sastavu Čedomir Čupić, Vida Ognjenović, Ratko Božović, Vladimir Goati, Vlastimir Matejić, Vesna Rakić-Vodinelić i Jelisaveta Vasilić.-н1

Војводо-сердаре.
Унион, правни факултет,  где је Весна Ракић-Водинелић професор недавно је са још 18 других нво доило посао, ‘дођите у приморје љепотице све ћу вас запошлит’што каже кум Жоржо у лепоти порока, да помажу омбудсману у писању закона, што је злоупотреба сао по себи, јер нема шта он да пише законе.
Она му даје награду витеза.
Весна је председник политичког савета Нове странке, ја сам био члан политчко-правног савета Нове странке и дао оставку. Госпођу Весну иначе веома поштујем.
Чедомир Чупић је члан политичког савета оне Тадићеве странке.
Вида Огњенивић је члан политичког савета демократске странке.
Ја бих замолио неког читаоца да ми се јави па да ми додели титулу витеза а ја ћу њега или њу заузврат прогласити председником Марса.

Можетмо се неслагати око много чега али постоје црвене линије које се не прелазе.

202149_1890752341293_3655602_o