крај партије. издаја!

Све ово што се дешава, разни инциденти и догађаји који окупирају јавност су изрежирани. Нажалост нисам у могућности да покажем то масовно. Кафа у авиону, председник као не може да добије телефонски контакт, она срамотна и нељудска конференција за штампу увези несреће са хелихоптером – све лаж. Александар Вучић нема силу. Он има, назовимо то триковима или спиновањем које га је научио онај манијак Тони Блер. Све време као бесни пси СНС и њихови сателити нападају власт Војводине. Што? Није баш да Војводина има такве могућности да држава не може да функционише без ње: Prostorno planiranje, regionalni razvoj i izgradnja objekata , Poljoprivreda (ограничено ), Stočarstvo i veterinarstvo, Vodoprivreda , Šumarstvo Lovstvo i ribarstvo, Turizam, ugostiteljstvo, banje i lečilišta… ипак има једну веома важну могућност и то је разлог. Војводина је Уставна категорија, има право надзора над републичким органима као и жалбе уставном суду ( који не служи ничему осим на срамоту самом себи исвима нама ) . Ако падне војвођанска власт више ништа не стоји на путу потпуне диктатуре. Уз дужно поштовање заштитнику грађана ја не сматрам да он тај посао ради добро, не мислим да је злонамеран већ нпр. ја сам добар композитор али нисам добар продуцент звука. ево као пример даћу ситуацију пред одбором за безбедност ( дајем линк, на дну текста, на 3 сата и 4 минута је ово о чему говорим (ако неко избрише не мари, даунлоадовао сам цео снимак па ћу поставити сам )када официр из ВБА каже ‘ја сам одлучио да…’ . То је пуч. На то му омбудсман одговара ‘ваша правна служба Вас није добро обавестила’. Каква правна служба какви бакрачи? Па и да ради најбоље на свету он је један човек. Желим да кажем да ми је веома жао да било који човек на свету мора да проживљава нечовечност коју су му спремили, немам бољи израз па ћу употребити сатанисти из СНС а у вези трагедије која је задесила једног човека. Одвратно, и то кажем такође у недостатку тачније речи јер од када је Бог помешао људске језике код куле Вавилонске за оваква нечовештва нема израза. Нема приче о превременим изборима у Војводини. Тачка. Ти људи у влади и парламенту Војводине сачували су државу. Ево видимо и са овом преваром београд на води да је превара. Већ је јасно. Скрећем пажњу на следеће, веома је битно јер колико видим људи се плаше Вучића а нема потребе јер он нема силу иза себе, бар не још а и ако му дозволимо да је има то ће бити они исти злочинци из БИА-е само колико сам упућен сада су премештени у управу пореза. Војска и полиција нису уз њега. Ко је уз њега? Он је кукавица која не сме да изађе на улицу, ја сам га звао да се бијемо један на један, шаље жену да ради прљаве послеве место њега док се он крије. Ко од нас шаље жену да ради непријатне ствари? Прави мушкарци чувају своје жене. Дакле, дао сам линк, ту се види официр из ВБА који каже у једном тренутку како би он изузетно волео да му стално буду контролни органи ту јер за војна лица ови спинови нису ни пријатна ни нормална ствар. Он је подређен председнику Републике, не скупштини, не зна ни он шта га је снашло, само зна да би волео да није. Повежите то са изјавама председника да се залаже да се убудуће смање надлежности председника и све је јасно. Он таман хтеде да лепо проведе златне године политичког стажа како треба, бавећи се протоколом, правећи као сваки шумадинац ракију и циркајући ( ја му то нимало не замерам, јебеш српског председника који никад није пијан ). Никоме не одговоара и нико не подржава ово што Вучић ради а то је кратко и јасно издаја.Све нам је законе згазио, довео неке фантоме који се представљају као представници страних влада, амерички амбасадор Кирби када каже ‘Срби су шизофрен народ…’ он тако крије од конгреса и сената да овде нису ствари онакве каквим им представља ( везано за ово већ сам писао сенатору Мекејну и целом лидершипу Г.О.П. ) . Издаја!

333